Jesteśmy największym internetowym sklepem akwarystycznym w Polsce

Echinodorus parviflorus

Kod towaru R373

Koszyk Holandia Ø 5,5 cm

KH476
13,99 zł
12,49 zł bez VAT
szt.

W magazynie

Ładowanie daty dostawy
  • Rostliny balíme pečlivě

    Poświęcamy wiele
    uwagi procesowi
    pakowania roślin

  •  
  • Každý týden čerstvý import rostlin

    Każdy tydzień
    świeży import
    roślin

  •  
  • Balení přizpůsobujeme počasí

    Zawsze
    dostosowujemy
    paczki do pogody

  •  
  • Rostliny nezasíláme před víkendem

    Nie wysyłamy
    roślin przed
    weekendem

  •  
  • Široká nabídka, množství druhů

    Szeroka oferta,
    mnóstwo
    gatunków

Trudność w uprawie: 

   niewymagające

Wymagania dotyczące oświetlenia: średnie
Wysokość rośliny dorosłej: 15-30 cm
Tempo wzrostu: Wolno rosnące
Temperatura: 22-28°C
Umieszczenie w akwarium:

   Środek

Pochodzenie: Ameryka Południowa
 
Pochodzi z Ameryki Południowej, rodzina Alismataceae. Liście podkwiatowe do 15 cm długości i 3,5 cm szerokości, zwężone z obu stron lub owalne u podstawy, ścięte, do 10 cm długości i do 6 cm szerokości z przeświecającymi liniami. Ma głęboki system korzeniowy i jest wdzięczna do nawożenia odpowiednim nawozem do korzeni. Regularnie usuwaj stare liście. Roślina ta jest idealna dla początkujących.

Gwarantujemy Państwu dostawę wysokiej jakości roślin lub zwrócimy Wam pieniądze!

Naprawdę zależy nam na jakości roślin i ich opakowaniu. Część roślin importujemy z profesjonalnych holenderskich hodowli, a część uprawiamy sami. O jakość roślin w naszej hodowli dba więc zautomatyzowany system, który za pomocą czujnika kontroluje i steruje całą hodowlą w taki sposób, byśmy mogli utrzymać 100% jakość.

Dlatego jesteśmy w stanie udzielić Państwu gwarancji na dostawy roślin, nie musicie się więc bać kupować rośliny przez internet. Od ponad 10 lat codziennie wysyłamy dużą ilość roślin, dlatego mamy duże doświadczenie w ich wysyłaniu za pośrednictwem przewoźników.

Jeśli pomimo tego rośliny nie dotarłyby do Państwa w porządku, wystarczy wysłać do nas ich zdjęcia na maila, a my bezzwłocznie wyślemy Państwu pieniądze na Wasze konto! Bez jakichkolwiek wymówek na przewoźników i pogodę, gwarantujemy dostawę wysokiej jakości roślin!

Czy jesteś zmęczony codziennym dodawaniem nawozów do akwarium? 😣

Dzięki automatycznemu dozownikowi, niewolnicza praca nad utrzymaniem akwarium w idealnym stanie to już przeszłość. Dozowanie wszystkich płynów jest teraz wygodnie kontrolowane przez inteligentną aplikację - wystarczy ustawić dni oraz ilości i gotowe. Należy jedynie raz na kilka tygodni uzupełniać nawóz. 🧪

✅ Ustawisz raz i będzie pracować za Ciebie. Akwarium ma być przyjemnością, a nie przykrym obowiązkiem.

✅ Regularność jest podstawą, a pomijanie nawożenia nie jest dobre dla roślin, a dzięki automatycznemu systemowi dozowania nie będzie się to już zdarzać.

✅ Ważny jest również czas nawożenia, rośliny potrzebują składników odżywczych przy włączonym świetle, gdy większość ludzi jest w pracy, a nawożenie wieczorem po powrocie z pracy nie jest najlepszym rozwiązaniem.

Możesz ułatwić sobie życie tutaj📍

Aby zachować najwyższą jakość, rośliny wysyłamy tylko od poniedziałku do czwartku, ze względu na to, aby nie spędziły weekendu w paczce u przewoźnika i nie wpłynęło to na ich jakość. Dlatego należy wziąć pod uwagę, że jeśli zamówienie zawierające rośliny zostanie złożone w piątek lub czwartek po godzinie 10:00, w koszyku wyświetli się nieprawidłowa data dostawy, ponieważ nie wyślemy zamówienia do poniedziałku rano.
Rating

Tylko klienci, którzy zakupili produkt mogą dodać recenzję.

W celu zapewnienia maksymalnej wiarygodności recenzji, które decydują o Twoim wyborze i dlatego są bardzo ważne, recenzje produktów mogą dodawać tylko klienci, którzy zakupili u nas produkty .

Oceniać mogą tylko zarejestrowani użytkownicy.
Zaloguj się tutaj: Zaloguj się

📝 9.11.2023 u produktu Echinodorus parviflorus

zakład wysokiej jakości

CZ

Ta recenzja została dodana przez klienta z Czech, który dokonał u nas zakupu. Tekst recenzji został automatycznie przetłumaczony, ale treść nie została w żaden sposób zmieniona.

📝 1.9.2023 u produktu Echinodorus parviflorus

Roślina rośnie dobrze.

SK

Ta recenzja została dodana przez klienta ze Słowacji, który dokonał u nas zakupu. Tekst recenzji został automatycznie przetłumaczony, ale treść nie została w żaden sposób zmieniona.

📝 28.7.2023 u produktu Echinodorus parviflorus

nic

CZ

Ta recenzja została dodana przez klienta z Czech, który dokonał u nas zakupu. Tekst recenzji został automatycznie przetłumaczony, ale treść nie została w żaden sposób zmieniona.

📝 8.3.2023 u produktu Echinodorus parviflorus

umarł

CZ

Ta recenzja została dodana przez klienta z Czech, który dokonał u nas zakupu. Tekst recenzji został automatycznie przetłumaczony, ale treść nie została w żaden sposób zmieniona.

📝 8.9.2022 u produktu Echinodorus parviflorus

Piękna roślina na środek akwarium.

CZ

Ta recenzja została dodana przez klienta z Czech, który dokonał u nas zakupu. Tekst recenzji został automatycznie przetłumaczony, ale treść nie została w żaden sposób zmieniona.

📝 27.8.2022 u produktu Echinodorus parviflorus

w bardzo dobrym stanie

CZ

Ta recenzja została dodana przez klienta z Czech, który dokonał u nas zakupu. Tekst recenzji został automatycznie przetłumaczony, ale treść nie została w żaden sposób zmieniona.

📝 21.6.2022 u produktu Echinodorus parviflorus

Nicea

CZ

Ta recenzja została dodana przez klienta z Czech, który dokonał u nas zakupu. Tekst recenzji został automatycznie przetłumaczony, ale treść nie została w żaden sposób zmieniona.

Zgłosić błąd

Z kategorii na stronie

Kod produktu: R373
Producent: Rośliny akwariowe Echinodorus INVITAL | Wszystko z INVITAL
Kategoria: Rośliny akwariowe Echinodorus
Dostępność: Dostępne od zaraz
Kolor roślin: Jasno zielone
Rośliny – wg. alfabetu: E
Szybkość wzrostu: Wolno rosnące
Pochodzenie: Z Ameryki Południowej
Forma dostawy: Koszyk
Zastosowanie rośliny: akwariowe
Rodzaj rośliny:

W sumie odpowiedzieliśmy już na 33 pytań dotyczących tego produktu ✔

0x

Pytanie dotyczy produktu: Echinodorus parviflorus 16.03.2024 11:29
Więc w końcu wystarczyło wyczyścić pamięć podręczną aplikacji i znowu złapało. Myślę, że to dobra informacja dla innych, którzy będą mieli ten sam problem.
CZ

To pytanie dodał użytkownik z Czech. Tekst pytania i odpowiedzi został przetłumaczony automatycznie, ale treść nie została w żaden sposób zmieniona.

INVITAL

Invital.pl pisze:
Dzień dobry,
dziękujemy za opinię. Jeśli nie możesz sparować się z produktem i nie komunikuje się on, zwykle wystarczy wyczyścić pamięć podręczną My Chihiros.

0x

Pytanie dotyczy produktu: Echinodorus parviflorus 19.09.2023 21:06
Witam, po miesiącu użytkowania urządzenie uruchamia się, ale objętość nebulizatora wynosi tylko 20% w porównaniu do wcześniejszego, czy to możliwe, że jest już zatkany i wymaga czyszczenia? Poza tym teraz nawet jak działa to na jednostce sterującej zamiast świecenia miga biała dioda, dziękuję za informację.
CZ

To pytanie dodał użytkownik z Czech. Tekst pytania i odpowiedzi został przetłumaczony automatycznie, ale treść nie została w żaden sposób zmieniona.

INVITAL

Invital.pl pisze:
Witam,
jeśli się nie mylę, produkt świeci się tylko wtedy, gdy jesteś podłączony do urządzenia przed urządzeniem inteligentnym. Normalnie wtedy miga. Zaleca się czyszczenie membrany po około 1-2 miesiącach. Zalecam umieszczenie membrany w roztworze czyszczącym na 12-24 godzin:
https://www.invital.pl/yorodek-do-czyszczenia-membran-urzr-dzeyc-chihiros-i-twinstar-10036

0x

Pytanie dotyczy produktu: Echinodorus parviflorus 11.02.2023 13:03
Witam,po roku użytkowania nie mogę uruchomić po potwierdzeniu confirm,czyszczę w środku origo,ustawienia ok,zawsze startował a teraz po ostatnim ustawieniu nic,kontrolka miga,ustawiłem wszystko,twardość 240,w mobile świeci się na zielono,ale po potwierdzeniu nie zaczyna bańki.
CZ

To pytanie dodał użytkownik z Czech. Tekst pytania i odpowiedzi został przetłumaczony automatycznie, ale treść nie została w żaden sposób zmieniona.

INVITAL

Invital.pl pisze:
Witam,
jeśli jest usterka, to należy ją wysłać do reklamacji w celu naprawy/wymiany. Dziękuję za zrozumienie.

0x

Pytanie dotyczy produktu: Echinodorus parviflorus 29.10.2022 14:00
Witam, jaką wymienną membranę powinienem zakupić do chihiros doctor mate, dziękuję.
CZ

To pytanie dodał użytkownik z Czech. Tekst pytania i odpowiedzi został przetłumaczony automatycznie, ale treść nie została w żaden sposób zmieniona.

0x

Pytanie dotyczy produktu: Echinodorus parviflorus 10.04.2022 19:44
Witam, skąd mam wiedzieć, że urządzenie jest połączone z telefonem przez BT? Po zainstalowaniu My chichiros na telefonie i zarejestrowaniu się, wpisałem roślinę i wielkość akwarium w wymiarach DxHxW, w litrach zo nie zaproponowało mi nic, o wartości przewodności aplikacja również mnie nie zapytała. Po zapisaniu wprowadziłem drugą ikonę, aby wyszukać roślinę, ale nic się nie pojawiło. Nie widzę też urządzenia w połączeniu BT w telefonie. Czy to jest w porządku, czy urządzenie jest uszkodzone? Dziękuję Pavel Feilhauer
CZ

To pytanie dodał użytkownik z Czech. Tekst pytania i odpowiedzi został przetłumaczony automatycznie, ale treść nie została w żaden sposób zmieniona.

INVITAL

Invital.pl pisze:
Witaj,
włącz Bluetooth i lokalizację urządzenia. W aplikacji wybierz żarówkę (DEVICE) na dole i kliknij przycisk + w prawym górnym rogu. Następnie przypisz produkt do akwarium. Następnie wprowadź ustawienia produktu, tj. PPM i objętość.

0x

Pytanie dotyczy produktu: Echinodorus parviflorus 05.12.2021 08:23
Witam, Czy należy zmieniać wartość TDS w aplikacji Chihiros Doctor Mate po każdej podmianie wody czy sprawdzać ją na bieżąco ? Dziękuję.
CZ

To pytanie dodał użytkownik z Czech. Tekst pytania i odpowiedzi został przetłumaczony automatycznie, ale treść nie została w żaden sposób zmieniona.

INVITAL

Invital.pl pisze:
Witam,
Ja osobiście zmieniłbym wartość, jeśli wartość TDS zmienia się o około 50 PPM..

0x

Pytanie dotyczy produktu: Echinodorus parviflorus 03.11.2021 16:51
Właśnie odebrałem i zainstalowałem Chihyros Mate i uruchomiłem aplikację My Chihyros. Wszystko poszło niby dobrze, ale po ustawieniu przewodności i głośności pojawił się tylko przycisk Confirm (na Twoim filmiku jest też przycisk Power). Jednak po naciśnięciu przycisku Potwierdź nic się nie dzieje. Jak rozpocząć proces?
CZ

To pytanie dodał użytkownik z Czech. Tekst pytania i odpowiedzi został przetłumaczony automatycznie, ale treść nie została w żaden sposób zmieniona.

INVITAL

Invital.pl pisze:
Dzień dobry, Postaraj się wcisnąć złącza urządzenia z powrotem do siebie (niektóre serie mają krótsze złącza, które mogą mieć słaby kontakt ze sterownikiem). Procedura łączenia się z urządzeniem:
Ściągnij aplikację My Chihiros na swoje urządzenie inteligentne, następnie włącz bluetooth i lokalizację (GPS), następnie włącz aplikację My Chihiros , zaloguj się w aplikacji, po zalogowaniu w menu aplikacji znajduje się okrągły przycisk + obok adresu e-mail, kliknij go, Następnie pojawi się na nim "radar" urządzenia,
kliknij na urządzenie, z którym chcesz się połączyć, następnie ustaw parametry akwarium (przewodność i objętość wody) i potwierdź klikając na Potwierdź, po czym urządzenie włączy się w pierwszym cyklu jako potwierdzenie. Urządzenie uruchamia się w krótkich odstępach czasu w zależności od ustawień w aplikacji.
Wtedy urządzenie jest skonfigurowane i nie musi już komunikować się z urządzeniem przez telefon. Jeśli masz włączoną funkcję Bluetooth i lokalizację, używasz aplikacji My Chihiros i nie możesz połączyć się z urządzeniem, musisz zgłosić reklamację produktu zgodnie z następującymi zasadami: https://www.invital.pl/eshop/reklamace

Ostrzeżenie Produkt nie może być używany w słonej wodzie oraz w wodzie o TDS większym niż 500!Urządzenie posiada bezpiecznik i automatycznie wyłączy się w przypadku wysokiego stężenia soli w akwarium.
Zalecam przetestowanie produktu w wodzie destylowanej..

0x

Pytanie dotyczy produktu: Echinodorus parviflorus 26.10.2021 16:46
Witam, czy to urządzenie może być kompatybilne z bluetooth w zwykłym telefonie komórkowym czy tylko w smartfonie? I czy można je łatwo podłączyć do akwarium bez bez przeszkadzającej pokrywy akwarium? Dziękuję ci, Havel.
CZ

To pytanie dodał użytkownik z Czech. Tekst pytania i odpowiedzi został przetłumaczony automatycznie, ale treść nie została w żaden sposób zmieniona.

INVITAL

Invital.pl pisze:
Witam,
Produkt konfiguruje się za pomocą aplikacji My Chihiros na smartfonie.
Jeśli nie posiadasz smartfona, polecam to urządzenie: https://www.invital.pl/chihiros-doctor-iii
Urządzenie można przykleić do akwarium. Akwarium można przymocować do akwarium za pomocą lepkich rzepów.

0x

Pytanie dotyczy produktu: Echinodorus parviflorus 16.10.2021 10:33
Witam, kupiłem ten produkt do mojego akwarium które ma pojemność około 200L a maszyna jest przeznaczona do zbiorników do 125L zastanawiam się czy w ogóle będzie miała jakieś działanie w moim akwarium i czy nie skończy się to większą szkodą niż pożytkiem. Dziękuję za informację.
CZ

To pytanie dodał użytkownik z Czech. Tekst pytania i odpowiedzi został przetłumaczony automatycznie, ale treść nie została w żaden sposób zmieniona.

INVITAL

Invital.pl pisze:
Witam,
Nie mogę powiedzieć, czy urządzenie będzie skuteczne, czy nie. Produkt przeznaczony jest do akwariów o pojemności do 125l, dlatego jego działanie może być znikome.
Do swojego akwarium powinieneś wybrać produkt Chihiros Doctor III..

0x

Pytanie dotyczy produktu: Echinodorus parviflorus 08.10.2021 04:51
Witam Chciałabym zapytać o Chihiros Doctor Mate. Mam akwarium 110l czy to wystarczy? Jeśli mam 480ppm wody będzie działać bez problemów? Jaka jest różnica między Mate a lll? Dziękuję za odpowiedź w odniesieniu do Klíma.
CZ

To pytanie dodał użytkownik z Czech. Tekst pytania i odpowiedzi został przetłumaczony automatycznie, ale treść nie została w żaden sposób zmieniona.

INVITAL

Invital.pl pisze:
Witam,
Wersja Mate jest mniejszą wersją przeznaczoną do akwariów od 0 litrów do 125 litrów.
Proszę wybrać wersję III.
Producent podaje, że produkt można stosować w wodzie o stężeniu do 500ppm. Membrana będzie zatykać się dużo.

0x

Pytanie dotyczy produktu: Echinodorus parviflorus 19.09.2021 13:31
Witam, Urządzenie jest ustawione dokładnie według instrukcji TDS, litry, BT i GPS po potwierdzeniu urządzenie się uruchamia a potem tylko dioda miga i nic się nie dzieje.Co jeszcze trzeba ustawić lub co zrobiłem źle.Interesowałaby mnie informacja po jakim czasie i jak często włączać urządzenie.
CZ

To pytanie dodał użytkownik z Czech. Tekst pytania i odpowiedzi został przetłumaczony automatycznie, ale treść nie została w żaden sposób zmieniona.

INVITAL

Invital.pl pisze:
Witam,Urządzenie uruchamia się w zależności od ustawień,ogólnie można powiedzieć,że około 1-2 razy na godzinę.Jeśli tak się nie dzieje,zalecam wysłanie produktu do reklamacji,możliwe,że uszkodzona jest centralka.Przy składaniu reklamacji proszę kierować się: https://www.rostlinna-akvaria.cz/eshop/reklamace

0x

Pytanie dotyczy produktu: Echinodorus parviflorus 19.07.2021 08:56
Czy możliwe jest użycie małej membrany doctor mate z zestawem Doctor 3? Funkcja powinna być taka sama. Dziękuję.
CZ

To pytanie dodał użytkownik z Czech. Tekst pytania i odpowiedzi został przetłumaczony automatycznie, ale treść nie została w żaden sposób zmieniona.

INVITAL

Invital.pl pisze:
Dzień dobry, to nie jest możliwe.

0x

Pytanie dotyczy produktu: Echinodorus parviflorus 17.06.2021 19:09
Witam, czy ten model Chihiros doctor Mate działa bez telefonu? Ponieważ posiadam jeszcze starszy typ telefonu komórkowego i nie chcę z tego powodu kupować smartfona.Dziękuję
CZ

To pytanie dodał użytkownik z Czech. Tekst pytania i odpowiedzi został przetłumaczony automatycznie, ale treść nie została w żaden sposób zmieniona.

INVITAL

Invital.pl pisze:
Dzień dobry, bez aplikacji ten produkt działa: https://www.rostlinna-akvaria.cz/eshop/automatika/chihiros-doctor-iii

0x

Pytanie dotyczy produktu: Echinodorus parviflorus 30.05.2021 15:46
Czy mogę użyć membrany Doctor Mate (100 litrów aqua) do kontrolera Doctor III? W jednym pytaniu mówisz, że odwrotność jest możliwa (membrana Doctor mate i Doctor 3?) Dziękuję.
CZ

To pytanie dodał użytkownik z Czech. Tekst pytania i odpowiedzi został przetłumaczony automatycznie, ale treść nie została w żaden sposób zmieniona.

INVITAL

Invital.pl pisze:
Dzień dobry, Nie używaj membrany Mate do D3.

0x

Pytanie dotyczy produktu: Echinodorus parviflorus 09.05.2021 18:12
Witam, chcę zadać pytanie, kupiliśmy Chihiros Doctor mate... Mamy go w akwarium przez 14 dni i nie zauważamy żadnych zmian.Więc nie wiem, co jest problemem.I jak długo powinniśmy czekać...Pozdrawiam Kytlicová
CZ

To pytanie dodał użytkownik z Czech. Tekst pytania i odpowiedzi został przetłumaczony automatycznie, ale treść nie została w żaden sposób zmieniona.

INVITAL

Invital.pl pisze:
Dzień dobry, Chiros Doctor zapobiega rozwojowi i rozprzestrzenianiu się zarodników glonów akwariowych. Jeśli Twoje akwarium jest już zarośnięte, musisz je najpierw wyczyścić.

0x

Pytanie dotyczy produktu: Echinodorus parviflorus 22.04.2021 20:17
Witam, jak to jest z używaniem przez noc? Czy lepiej zostawić go włączonego przez cały czas, czy lepiej wyłączyć go na noc? Kiedy go odłączę, zapamiętuje ustawienia, czy trzeba je ustawiać ponownie za każdym razem, kiedy włączam go za pomocą aplikacji?
CZ

To pytanie dodał użytkownik z Czech. Tekst pytania i odpowiedzi został przetłumaczony automatycznie, ale treść nie została w żaden sposób zmieniona.

INVITAL

Invital.pl pisze:
Dzień dobry, Nie wyłączaj urządzenia. Regulator musi być każdorazowo ustawiany.

0x

Pytanie dotyczy produktu: Echinodorus parviflorus 04.04.2021 14:44
Witam, czy to ma znaczenie gdzie to umieszczę ? dziękuję.
CZ

To pytanie dodał użytkownik z Czech. Tekst pytania i odpowiedzi został przetłumaczony automatycznie, ale treść nie została w żaden sposób zmieniona.

INVITAL

Invital.pl pisze:
Dzień dobry, Zalecam umieszczenie go na wylocie filtracji..

0x

Pytanie dotyczy produktu: Echinodorus parviflorus 23.03.2021 03:47
Witam, czy ten typ będzie wystarczający w drobnym zestawie akwariowym 112 l, czy raczej wybrałbyś mocniejszą wersję?
CZ

To pytanie dodał użytkownik z Czech. Tekst pytania i odpowiedzi został przetłumaczony automatycznie, ale treść nie została w żaden sposób zmieniona.

INVITAL

Invital.pl pisze:
Dzień dobry, Polecam Pana Doktora III..

0x

Pytanie dotyczy produktu: Echinodorus parviflorus 16.03.2021 19:15
Jaki typ powinienem wybrać do zbiornika 125 l? Czy pierwsza opcja będzie wystarczająca?
CZ

To pytanie dodał użytkownik z Czech. Tekst pytania i odpowiedzi został przetłumaczony automatycznie, ale treść nie została w żaden sposób zmieniona.

INVITAL

Invital.pl pisze:
Dzień dobry, Polecam klasyczne D3. D Mate jest bardziej dla nano akwariów.

0x

Pytanie dotyczy produktu: Echinodorus parviflorus 16.03.2021 16:52
Witam, jak to urządzenie wpływa na dozowanie CO2.
CZ

To pytanie dodał użytkownik z Czech. Tekst pytania i odpowiedzi został przetłumaczony automatycznie, ale treść nie została w żaden sposób zmieniona.

INVITAL

Invital.pl pisze:
Dzień dobry, To nie wpływa na niego w żaden sposób. To właśnie elektroliza zabija zarazki alg.

0x

Pytanie dotyczy produktu: Echinodorus parviflorus 16.03.2021 15:50
Czy można go również zastosować w akwarium ściennym 38 l o szerokości wewnętrznej 10 cm? Jakie są wymiary obu części?
CZ

To pytanie dodał użytkownik z Czech. Tekst pytania i odpowiedzi został przetłumaczony automatycznie, ale treść nie została w żaden sposób zmieniona.

INVITAL

Invital.pl pisze:
Dzień dobry, Tak, nie ma problemu. Wymiary kontrolera to 8x8 cm.

0x

Pytanie dotyczy produktu: Echinodorus parviflorus 08.03.2021 18:33
Witam, czy membrana może być również czyszczona w ultradźwiękach? Rozwiązanie to nie działa dla nas zbyt dobrze. Dziękuję Weronika
CZ

To pytanie dodał użytkownik z Czech. Tekst pytania i odpowiedzi został przetłumaczony automatycznie, ale treść nie została w żaden sposób zmieniona.

INVITAL

Invital.pl pisze:
Dzień dobry, Zalecam, aby producent nie stosował ultradźwięków.  .

0x

Pytanie dotyczy produktu: Echinodorus parviflorus 04.03.2021 14:21
Witam.Posiadam akwarium o pojemności 105l.Jako filtrację zakupiłem filtr wewnętrzny Eheim biopower 160.Czy ten filtr jest wystarczający do pojemności mojego akwarium? Z góry dziękuję za odpowiedź..
CZ

To pytanie dodał użytkownik z Czech. Tekst pytania i odpowiedzi został przetłumaczony automatycznie, ale treść nie została w żaden sposób zmieniona.

INVITAL

Invital.pl pisze:
Dzień dobry, Personalnie wybrałbym wersję 200, ale jeśli akwarium nie jest nienaturalnie zarośnięte, można sobie poradzić z wersją 160.

1x

Pytanie dotyczy produktu: Echinodorus parviflorus 02.03.2021 19:06
Witam, mamy Chihiros Doctor podłączony od około 2 miesięcy. Pierwszy miesiąc działał świetnie. Ale po tym znacznie zmniejszyło bulgotanie, z membrany wydobywa się tylko delikatna prawie niewidoczna mgiełka. Nie mamy twardej wody, mamy w domu stację uzdatniania wody, a do akwarium dodajemy również wodę osmotyczną. Przewodność jest również w porządku. Membranę czyścimy w preparacie przeznaczonym do tego celu. Dziękuję za odpowiedź.
CZ

To pytanie dodał użytkownik z Czech. Tekst pytania i odpowiedzi został przetłumaczony automatycznie, ale treść nie została w żaden sposób zmieniona.

INVITAL

Invital.pl pisze:
Dzień dobry, Rozważyłbym wymianę membrany i wysłanie tej wadliwej do reklamacji.

0x

Pytanie dotyczy produktu: Echinodorus parviflorus 09.02.2021 15:13
Witam, chciałbym wiedzieć, czy powinienem kontynuować dozowanie płynnego CO2 podczas stosowania Doctor Mate. Dziękuję
CZ

To pytanie dodał użytkownik z Czech. Tekst pytania i odpowiedzi został przetłumaczony automatycznie, ale treść nie została w żaden sposób zmieniona.

INVITAL

Invital.pl pisze:
Dzień dobry, Tak, dawkuj klasycznie..

0x

Pytanie dotyczy produktu: Echinodorus parviflorus 06.02.2021 19:09
Witam, skąd mam wiedzieć, kiedy nadszedł czas na wymianę membrany? Dziękuję.
CZ

To pytanie dodał użytkownik z Czech. Tekst pytania i odpowiedzi został przetłumaczony automatycznie, ale treść nie została w żaden sposób zmieniona.

INVITAL

Invital.pl pisze:
Dzień dobry, Membrana zaczyna wydzielać minimalne zamglenie..

0x

Pytanie dotyczy produktu: Echinodorus parviflorus 27.01.2021 22:27
Jaka jest różnica pomiędzy wszystkimi 3 typami urządzeń? Mam akwarium o pojemności 54l. Czy Doctor chihiros wystarczy dla mnie Czy masz?
CZ

To pytanie dodał użytkownik z Czech. Tekst pytania i odpowiedzi został przetłumaczony automatycznie, ale treść nie została w żaden sposób zmieniona.

INVITAL

Invital.pl pisze:
Dzień dobry, Dla tego tomu wystarczy Doktor Koleżanka. Jedyną różnicą jest zakres głośności.

0x

Pytanie dotyczy produktu: Echinodorus parviflorus 16.01.2021 08:25
Witam. Mam akwarium o pojemności 125 l. Czy Doctor MATE będzie wystarczający dla tej objętości akwarium? Dziękuję za odpowiedź.
CZ

To pytanie dodał użytkownik z Czech. Tekst pytania i odpowiedzi został przetłumaczony automatycznie, ale treść nie została w żaden sposób zmieniona.

INVITAL

Invital.pl pisze:
Dzień dobry, tak, nadal można go używać.

0x

Pytanie dotyczy produktu: Echinodorus parviflorus 15.01.2021 22:31
Witam. Regulujesz objętość wody w zbiorniku lub objętość zbiornika. Te dwie wartości są różne. Dziękuję.
CZ

To pytanie dodał użytkownik z Czech. Tekst pytania i odpowiedzi został przetłumaczony automatycznie, ale treść nie została w żaden sposób zmieniona.

INVITAL

Invital.pl pisze:
Dzień dobry, Niezależnie od tego, co ustawisz, różnica w działaniu instrumentu będzie minimalna lub żadna. Dla łatwiejszej interakcji i wnioskowania, zalecamy objętość zbiornika.

0x

Pytanie dotyczy produktu: Echinodorus parviflorus 23.11.2020 10:26
Witam, jaka jest różnica pomiędzy wszystkimi 3 urządzeniami, które macie w ofercie (Mate, III, III generacja 3 w 1 bluetooth edition)? Czy chodzi tylko o pojemność, czy również o inne funkcjonalności? Mam akwarium 125l i głównym problemem są zielone glony nitkowate i odrosty. Dziękuję
CZ

To pytanie dodał użytkownik z Czech. Tekst pytania i odpowiedzi został przetłumaczony automatycznie, ale treść nie została w żaden sposób zmieniona.

INVITAL

Invital.pl pisze:
Dzień dobry, Istnieje różnica w pojemności pomiędzy wersjami Mate i III. Wersje III i III Bluetooth mają różnicę w sterowaniu.
1

Czy chcesz natychmiast poznać odpowiedź na swoje pytanie?

2

Odpowiedź nie była wystarczająca?