Jesteśmy największym internetowym sklepem akwarystycznym w Polsce

Zwrot towaru

Jeśli zakupiony towar nie odpowiada Państwu, istnieje możliwość zwrotu towaru w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Aby można było zwrócić pełną kwotę za zwrócony towar, konieczne jest, by produkty były w oryginalnym opakowaniu i nie były uszkodzone. W przypadku niektórych pozycji zgodnie z polskim prawem nie istnieje możliwość zwrotu towarów bez podania przyczyny. Chodzi o produkty, które zaraz po zastosowaniu tracą swoją funkcję i nie można ich ponownie wykorzystać w 100%. Są to na przykład materiały filtracyjne, które po użyciu zapychają się i nie można ich już wyczyścić. Prawo do odstąpienia od umowy nie dotyczy również żywych roślin (jeśli rośliny zostaną doręczone w złej kondycji, proszę wysłać zdjęcia najpóźniej następnego dnia od dostawy na sklep@invital.pl, przyjmiemy reklamację).



Jeśli nie są Państwo pewni, możecie się z nami skontaktować mailowo:  sklep@invital.pl

 1  Przed odesłaniem towaru proszę sprawdzić, czy nie upłynął już 14 dniowy termin możliwości zwrotu towaru bez podawania przyczyny. Termin ten liczony jest od następnego dnia po odebraniu przesyłki od przewoźnika. O odstąpieniu od umowy należy nas poinformować w ciągu 14 dni od otrzymania towaru, a następnie odesłać towar w ciągu 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Konsument ponosi koszt wysyłki zwrotnej.

 2  Najpierw należy wydrukować poniższy formularz i wypełnić go. Formularz należy włożyć do paczki, w przeciwnym razie nie będziemy w stanie zidentyfikować paczki, co znacznie wydłuży cały proces. Jeśli nie mają Państwo do dyspozycji drukarki, wtedy do odręcznego listu proszę dołączyć wszystkie informacje, które znajdą Państwo w formularzu we wskazanym linku: link

 3  Jak tylko formularz zostanie wypełniony, towar w oryginalnym opakowaniu należy starannie zapakować, by podczas transportu nie uległ uszkodzeniu. Należy pamiętać, że za towar ponosimy odpowiedzialność dopiero po odebraniu od przewoźnika. Jeśli więc podczas podróży towar ulegnie uszkodzeniu, wtedy niestety musimy Państwu zwrócić towar, a Wy musicie go sami reklamować u przewoźnika.

 4  Przesyłkę z towarem proszę odesłać na poniższy adres:

INVITAL
ul. Pszenna 6
48-130 Pilszcz


 5  Przesyłkę odbierzemy, towar skontrolujemy i najpóźniej do 14 dni od odebrania przekażemy środki na wskazane przez Państwa w formularzu konto bankowe.