Jesteśmy największym internetowym sklepem akwarystycznym w Polsce

Uszkodzony/brakujący towar

Choć staramy się minimalizować nasze błędy, niestety zdarza się, że czasem dojdzie do zamiany pozycji, brakuje towaru w przesyłce lub towar ulegnie uszkodzeniu podczas transportu. Żebyśmy mogli jak najszybciej skorygować błędy, prosimy by Państwo postępowali zgodnie z poniższymi zaleceniami.

Uwaga! W przypadku niezgłoszenia reklamacji lub niedostarczenia wspomnianych zdjęć w poniższych przedziałach czasowych przyjęcie towaru uważa się za bezproblemowe i późniejsze uznanie reklamacji nie będzie już możliwe!

 Brakujący towar

Jeśli w przesyłce brakuje któreś z zamówionych pozycji, prosimy o niezwłoczny kontakt (najpóźniej następnego dnia po odbiorze) na email: sklep@invital.pl

W mailu proszę wpisać:

   - nazwisko na które zostało wystawione zamówienie

   - brakującą pozycję

   - zdjęcie zawartości przesyłki

Państwa mail zostanie bezzwłocznie załatwiony a brakujący towar dodatkowo odesłany. 

Niepoprawnie dostarczony towar

W przypadku, gdy otrzymali Państwo niewłaściwy towar, prosimy o niezwłoczny kontakt (najpóźniej następnego dnia po odbiorze) na email: sklep@invital.pl

W mailu proszę wpisać:

   - nazwisko na które zostało wystawione zamówienie

   - pozycję, która była niewłaściwie dostarczona + jej zdjęcie

   - brakująca pozycja

Po otrzymaniu maila zostanie on załatwiony, brakujący towar zostanie Państwu odesłany za pośrednictwem kuriera, a niewłaściwie dodana pozycja usunięta.

Uszkodzony towar w przesyłce

Jeśli towar został uszkodzony podczas dostawy, prosimy o niezwłoczny kontakt (najpóźniej następnego dnia po odbiorze) na email: sklep@invital.pl

W mailu proszę wpisać:

   - nazwisko na które zostało wystawione zamówienie

   - pozycję(e) które zostały uszkodzone podczas dostawy

   - zdjęcia uszkodzonego towaru (w przypadku zgłoszenia reklamacji na rośłiny, należy przesłać jedno zdjęcie wszystkich roślin oraz każdej reklamowanej rośliny osobno)

   - zdjęcie przesyłki

   - zdjęcie otwartej przesyłki (wraz z folią bąbelkową itp.)

   - zdjęcie naklejki adresowej na przesyłce

   - zdjęcie protokołu szkody (w przypadku gdy został spisany z dostawcą)

Po otrzymaniu e-maila reklamacyjnego, w zależności od towaru zamówimy kuriera po odbiór lub pozostawimy produkt u Państwa oraz wyślemy nowy.