PROMOCJA na podłoża japońskie INVITAL controsoil

Jesteśmy największym internetowym sklepem akwarystycznym w Polsce

Kiedy dotrze moje zamówienie?

Towar mamy w magazynie, więc możemy wysłać Twoje zamówienie tego samego dnia!

Jesteśmy dumni z dostarczania jak najdokładniejszych informacji, dzięki czemu nasi klienci zawsze wiedzą, kiedy mogą spodziewać się towaru (informacje o produkcie), kiedy przesyłka zostanie wysłana oraz jaki jest aktualny status zamówienia. Jeśli artykuł jest niedostępny, nie można go dodać do koszyka - nie może się więc zdarzyć, że kupisz artykuł, którego nie ma w magazynie i będziesz musiał czekać na towar.


🤓 Gdzie przed złożeniem zamówienia mogę dowiedzieć się kiedy towar zostanie dostarczony?

Każdy towar ma inny charakter, więc na przykład roślin, czy żywego pokarmu nie wysyłamy przed weekendem, ponieważ przesyłka niepotrzebnie leżałaby bezczynnie przez 2 dni w ciągu weekendu oraz niepotrzebnie ryzykowalibyśmy jakość dostarczonego towaru. Dlatego przy każdym produkcie podajemy, kiedy zostanie on dostarczony, pod warunkiem, że zamówienie zostanie złożone natychmiast.

Uwaga: Jeśli zamówienie zostanie złożone później lub nawet w innym dniu niż data dostawy produktu, musisz liczyć się z możliwą zmianą daty dostawy, ponieważ informacje dotyczą aktualnego momentu.

1️⃣ Bezpośrednio w kategorii produktu

Teraz możesz sprawdzić, kiedy produkt zostanie dostarczony bezpośrednio na liście produktów w danej kategorii. W ten sposób można wygodnie wybierać bezpośrednio w kategorii, bez konieczności otwierania każdego produktu z osobna lub nawet dodawania go niepotrzebnie do koszyka.

2️⃣ W szczegółach produktu

Na stronie opisu produktu możesz nawet sprawdzić, kiedy wyślemy zamówienie. Nie każdy przedmiot może być wysłany w danym dniu, np. nie możemy wysyłać roślin przed weekendem, więc w piątek zobaczysz, że zostaną one wysłane w poniedziałek.

3️⃣ W koszyku znajdziesz przegląd

Zanim złożysz zamówienie, w koszyku zobaczysz zestawienie możliwych terminów dostawy, z których możesz wybrać ten dzień, który najbardziej Ci odpowiada.

UWAGA! 😬☝ Prosimy pamiętać, że data dostawy nie jest gwarantowana, wyślemy paczkę, aby została dostarczona w wybranym przez Ciebie dniu, ale sama dostawa jest obsługiwana przez zewnętrznego przewoźnika i dlatego nie możemy dać Ci żadnej gwarancji.

Jeśli, na przykład, przewoźnik dostarczy przesyłkę w ciągu 3 dni zamiast 1 dnia, nie mamy na to wpływu. Dlatego jeśli potrzebujesz towaru w określonym dniu, zalecamy zamawianie z wystarczającym wyprzedzeniem, aby otrzymać produkty w upragnionym terminie.


🧐👌 Jak osiągnąć natychmiastową wysyłkę zamówienia?

Wystarczy dokonać zakupu do czasu podjęcia decyzji przez przewoźnika, czyli zazwyczaj do godziny 10:00 (później spedytorzy już odbierają przesyłki). Jeśli jednak zdecydujesz się na płatność przelewem (nie za pobraniem lub bramką płatności online), czekamy na zaksięgowanie wpłaty na naszym koncie.

Jeśli płacisz za zamówienie kartą lub masz ten sam bank co my (IPKO), płatność jest zaksięgowana natychmiast i w ciągu kilku minut Twoje zamówienie jest gotowe do wysyłki. W przeciwnym razie czekamy na zaksięgowanie wpłaty na naszym koncie (zazwyczaj do następnego dnia roboczego).